woensdag 4 mei 2011

Tafeltent 1


Voor Rhodé d'r verjaardag heb ik een tafeltent gemaakt... Ik was al lang aan het bedenken wat we zouden kopen voor haar verjaardag. Want wat moet je geven aan een 3-jarig meisje als er al zoveel meidenspeelgoed in de kamer staat? Een speeltentje leek me een leuk idee, alleen dat zou zoveel ruimte innemen in de kamer en van dat vooruitzicht werd ik weer niet echt vrolijk... En toen hoorde ik van een vriendin over een tafeltent. Wat op internet gesnuffeld voor ideeën, en daarna een aantal meters stof gekocht en aan de slag gegaan! Wel onder enige tijdsdruk, want ik begon er pas 3 weken van tevoren mee. En ik kon er natuurlijk alleen 's avonds aan werken, want anders zou Rhodé d'r kado al zien. Maar... het is gelukt! De tent past precies over onze tafel en de kids hebben zo een gezellig en ruim speelhuis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten