vrijdag 20 januari 2012

Rok-legging voor nichtje Tess

Vanmiddag aan de slag gegaan met een schattig patroontje wat ik laatst ergens op internet vond. Een legging, met een rokje eraan vast. Erg lief voor kleine meisjes! Ik vond nog wat restjes tricot, dus ik ben ermee aan de slag gegaan voor m'n nichtje Tess. De legging was zo klaar, die ga ik zeker onthouden voor de zomer. Want die is ook makkelijk te maken in grotere maten, dus dan kan ik ook voor Mirthe en Rhodé aan de slag! Ik hou namelijk van een grote voorraad leggings in de kast...

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Lijdi!! Dat zal vast heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg Lijdi. Maak je deze ook op bestelling? Groetjes jette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Ik ben helemaal weg van de rok-legging.
    Mag ik vragen waar je dit patroon gevonden hebt.
    Ik zou hem namelijk ook graag voor onze kleine meid maken.
    Groet Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerda,

      Ik las je vraag op mijn blog mbt de roklegging.Dit is de site: http://www.makeit-loveit.com/2011/09/2-legging-styles-attached-skirt-ruffle-bum.html


      Succes ermee! Groetjes Lijdi

      Verwijderen
  4. dank je, ik heb het gevonden en ga direct aan de slag.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen