maandag 8 oktober 2012

Welkom rimpels!

Tja, waarschijnlijk zullen ze dit bij de Douglas of Ici Paris niet zo gauw zeggen... Maar ik vanachter mijn naaimachine wel! Tijdens een regenachtige middag heb ik mijn eigen rimpelrok er eens bijgepakt, zo moeilijk moet dat toch niet zijn om na te maken? Nee, inderdaad, het is reuze simpel én superleuk om te doen! Van een paar lapjes tricot is dit rokje zo gemaakt! En het draagt heerlijk! Ook erg handig om hiervoor kleine restjes tricot te gebruiken, die andere ongebruikt in de kast blijven liggen...


2 opmerkingen:

  1. wat een mooie rokjes geworden! jij bent toch ergens familie van wilma broere? is mijn schoonzus, via haar ben ik op je site gekomen
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat klopt... Maar dan wel aangetrouwd. Mijn man is een neef van Wilma. Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Ben je zelf ook creatief met de naaimachine? Groetjes Lijdi

    BeantwoordenVerwijderen